Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 780 Kč
skladem
naše cena 60 Kč
skladem
naše cena 490 Kč
skladem

KONTAKTY

Údržba zeleně , Zahradnictví Ing. Milan Bouzek
Rolní 46 , 322 00 Plzeň
tel: +420 603 453 549
napište nám
Prodejna - Květiny Ve Dvoře,Pražská 5,301 00 Plzeň
604 266 053 , 377 223 559

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 60 Kč
skladem
naše cena 490 Kč
skladem
naše cena 550 Kč
skladem

O nás » Obchodní podmínky

Obchodní podmínky pro doručování květin

  • 1. Způsob objednání
  • 2. Platební podmínky
  • 3. Dodací podmínky
  • 4. Všeobecné podmínky
  • 5. Reklamace
  • 6. Ochrana osobních údajů

Obchodní podmínky firmy Ing.Milan Bouzek se sídlem Rolní 46, 322 00 Plzeň

IČO:41649761, DIČ:CZ6308130224

prodejna: Květiny ve dvoře,Pražská 5,301 00 Plzeň,

dále jen „dodavatel“.

Uvedené podmínky jsou součástí všech objednávek a dodávek, jejichž předmětem jsou řezané květiny, kytice a aranžmá, dále rostliny sušené, umělé, hrnkové a dárky dle katalogů.

1. Způsob objednání

  • Osobně na naší  prodejně: Květiny ve dvoře, Pražská 5, 301 00 Plzeň
  • telefonicky na čísle  +420 604 266 053, +420 377 223 559, +420 603 453 549
  • e-mailem na adrese m.bouzek@zahradnictvi-plzen.cz
  • elektronickou objednávkou v internetovém obchodě.

Při objednávání je nutno dodržet následující podmínky:

  • Objednavatel správně a přesně uvede veškeré údaje o příjemci, tzn. jméno, adresa, telefonní číslo příjemce, termín dodání, případně vzkaz příjemci. Při doručování do nemocnic, hotelů apod. uveďte i číslo pokoje nebo oddělení.
  • Dodavatel má právo ověřit si pravost objednávky telefonicky.
  • Dodavatel není zodpovědný za zdržení nebo nedoručení květin z důvodu nesprávného nebo neúplného uvedení údajů o příjemci.
  • Objednávka je závazná po potvrzení dodavatelem pro obě strany a považuje se za dokončenou po zaplacení a předání příjemci.
  • Objednavatel může objednávku zrušit nejpozději 24 hodin před jejím uskutečněním. Dodavatel si strhne 49,- Kč jako manipulační poplatek.
  • Dodavatel, pokud je to možné, předem kontaktuje obdarovanou osobu a ověřuje si nejvhodnější čas a místo pro předání květinového daru. Proto je nutné uvést k objednávce telefonní číslo na příjemce.
  • Dodavatel není zodpovědný za zdržení nebo nedoručení květin, když příjemce nereaguje na zprávy či nepřijímá hovor z květinářství a není možné s ním spojit.
  • Pokud si odběratel výslovně nepřeje, abychom příjemce kontaktovali před předáním daru, nese riziko za nedoručení. Může to být z důvodu nepřítomnosti dané osoby na uvedené adrese, dovolená, odstěhování apod. Za překážku v doručení je považováno i neoznačení zvonku u vchodových dveří nebo jeho nefunkčnost.
  • Dodavatel si vyhrazuje právo zanechat kytici v případě nepřítomnosti obdarovaného u náhradního příjemce, např. člena rodiny, souseda, kolegyně apod.
  • Při doručování do firmy se za doručení považuje předání kytice na recepci, na vrátnici nebo u kolegů, vždy proti podpisu příslušné přebírající osoby. Dodavatel nenese zodpovědnost za pozdní předání takto převzatých květin.
  • Pokud nelze květiny doručit, zavazuje se odběratel uhradit náklady spojené s doručením. Odběratel je o této skutečnosti vždy informován.

2. Platební podmínky

Za zboží a doručení se platí předem s výjimkou našich stálých zákazníků. Pro urychlení dodávky můžete poslat e-mailem potvrzení o provedené transakci nebo doklad o vložení hotovosti na účet.


Způsob platby:

  1. Hotově na naší provozovně, popř. osobně při převzetí květin
  2. převodem na náš účet u K.B.  4925820287/0100,VS - č. objednávky
  3. Složenkou typu C  na adresu firmy Ing.Milan Bouzek, Rolní 46, 322 00 Plzeň

Na vyžádání Vám vystavíme daňový doklad (fakturu nebo pokladní příjmový doklad).

Doprava a ceny za doručení
Cena květinového daru minimálně 300,- Kč. Náklady spojené s doručením jsou stejné jak u jednoho květu, tak u velké kytice.

Plzeň v čase 8.00 – 20.00 hod.          - pracovní dny  ... 0,00,- Kč

- sobota,neděle a svátky ... 200,- Kč

Plzeň okolí v čase 8.00 – 20.00 hod.  - pracovní dny ... 200,- Kč

- sobota,neděle a svátky ... 400,- Kč

3. Dodací podmínky

Objednané květiny je nutno zaplatit předem – viz Platební podmínky. Květiny po Plzni jsme schopni dodat do 4 hodin od uzavření objednávky, přejete-li si expres dodávku (např. do 1 hodiny), konzultujte vždy čas dodání telefonicky. V případě specifického květinového daru nebo smuteční vazby objednávejte minimálně 2 dny dopředu.
Běžně doručujeme v čase 08.00 – 20.00 hod., na přání zákazníka dodáváme v konkrétní požadovanou hodinu. U smutečních obřadů dodáváme vždy přesně na učené místo smutečního obřadu.
Ke každé kytici můžete uvést vzkaz či blahopřání, které vám zdarma přidáme. Květinový dar lze doplnit rovněž lahví sektu, dobrého vínka, vonné svíčky nebo nějaké dobroty – viz kategorie Dárky. 
Výživu pro řezané květiny dodáváme zdarma ke každé kytici.

4. Všeobecné podmínky

  • dodaná aranžmá se mohou od fotografie vybraného květinového daru mírně lišit, vyhrazujeme si právo nahradit květiny jiným podobným druhem ve stejné nebo vyšší kvalitě tak, aby bylo docíleno co možná nejvyšší shody s fotografií
  • nahrazení jiným květinovým druhem je možno provést také v závislosti na ročním období a dostupnosti sezónních květin
  • alkohol a další drobné dárky je možno přidat ke květinovému daru, který má minimální hodnotu 300,- Kč
  • všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH
  • na přání zákazníka zasíláme zdarma e-mailem fotografii dodané kytice nebo přímo obdarovaného při předání květin
  • pokud si nevyberete květiny z našich katalogů, jsme připraveni zhotovit originální aranžmá dle vašeho přání
  • odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil obchodními podmínkami, rozumí jim a souhlasí s nimi

5. Reklamace

  • Dodavatel nenese odpovědnost za zadržení nebo nevyřízení objednávky, pokud toto bylo způsobeno uvedením nesprávných nebo neúplných údajů o příjemci a také pokud příjemce nereagoval na kontakt ze strany dodavatele a v důsledku toho jej nebylo možno zastihnout
  • Převzetí a kvalitu květin potvrzuje příjemce svým podpisem při předání květin.
  • Případnou reklamaci lze uplatnit přímo s květinou u dodavatele na prodejně, Pražská 5,Plzeň nejpozději do 48 hodin od dodání.
  • Na řešení případné stížnosti si dodavatel vyhrazuje lhůtu 24 hodin
  • Minimální trvanlivost řezaných květin je 1 den, u hrnkových rostlin 14 dní při zachování odpovídající péče o rostliny
  • Dodavatel nenese odpovědnost za zdržení či nedodání zásilky z důvodu živelných katastrof, stávek a jiných událostí, které nemůže nijak ovlivnit

6. Ochrana osobních údajů

Firma Ing.Milan Bouzek prohlašuje, že v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů považuje poskytnuté osobní údaje za důvěrné a garantuje, že jsou použity pouze k uskutečnění obchodu s kupujícím. Tyto údaje nebudou poskytnuty žádným třetím osobám, aby nedošlo k poškození, újmě nebo zneužití odběratele.

 

Vážení zákazníci, děláme maximum pro to, abychom vyhověli vašim přáním a požadavkům. Vše je v neustálém pohybu a proto budeme velice rádi, když se s námi podělíte o své zkušenosti, rady a připomínky na adrese: m.bouzek@zahradnictvi-plzen.cz



Nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek je Reklamační řád.


Platné od 13.01.2012

1. Všeobecná ustanovení


a) Kupující odesláním objednávky souhlasí s Obchodní podmínkami pro dodávku zboží nabízené prodávajícím a potvrzuje, že se s těmito Obchodními podmínkami řádně před uzavřením smlouvy seznámil. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito Obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné, pokud není v kupní smlouvě stanoveno výslovně něco jiného. Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (Květiny Ve Dvoře, Pražská 5, 301 00 Plzeň, IČO 41649761, DIČ CZ6308130224, výpis z živnostenského rejstříku, tel. 603 453 549, email: m.bouzek@zahradnictvi-plzen.cz ) a jeho zákazníků (kupujících) a ve svém aktuálním znění tvoří obsah kupní smlouvy, resp. jsou její nedílnou součástí.

b) Není-li mezi účastníky sjednána trvalá kupní smlouva v písemné formě (Stálý zákazník), je kupní smlouva uzavřena okamžikem Potvrzení autorizace elektronické objednávky zákazníka doručené prodávajícímu prostřednictvím elektronické pošty na formuláři, který je k dispozici při registraci zákazníka v internetovém obchodě (Objednávka).

c) Pojmy uvedené velkým písmem mají pro účely těchto obchodních podmínek význam odpovídající jejich slovnému popisu před závorkou ve které je pojem uveden.


2. Předmět smlouvy


a) Předmětem smlouvy jsou pouze položky výslovně uvedené v Objednávce (Zboží). Specifikace Zboží (váha, rozměry, kapacita, výkony a ostatní údaje), která je uvedena na www.zahradnictvi-plzen.cz (Webové stránky) je nezávazným údajem.

b) Prodávající se zavazuje, že bude svým odběratelům dodávat Zboží:
• nové v souladu se specifikací nebo s vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží
• vyhovující normám, předpisům a nařízením platným na území ČR
• vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy záručních i pozáručních opraven, je-li to pro daný druh zboží obvyklé.
• výjimečně ve výprodeji se slevou krátkodobě používané zboží, zboží s poškozeným obalem, rozbalené, nekompletní, zboží použité pro prezentaci (Bazar)


3. Místo plnění


Místem plnění je místo podnikání.


4. Objednání zboží, uzavření smlouvy


a) Podmínkou platnosti Objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje e-mailové potvrzení objednávky (Autorizace) objednávky prodávajícím, nebo jím pověřenou osobou. Autorizace proběhne nejpozději do 24 hodin po obdržení objednávky, nebo nejbližší pracovní den. Od tohoto okamžiku je Objednávka považována oboustranně za závaznou. Zjistí-li Prodávající nebo pověřená osoba po Autorizaci při kontrole údajů o zákazníkovi či obsahu Objednávky nesrovnalosti může bez zbytečného odkladu po Autorizaci, nejpozději do 24 hodin nebo nejbližší pracovní den telefonicky či elektronickou poštou potvrdit či zrušit autorizaci (potvrzení či zrušení Autorizace). Zrušením autorizace se považuje objednávka za neplatnou.

b) Změny Objednávky ze strany kupujícího před její Autorizací jsou možné. Změny objednávky ze strany kupujícího po Autorizaci Objednávky jsou jen možné se souhlasem prodávajícího. V případě odstoupení kupujícího od kupní smlouvy je kupující povinen zaplatit smluvní pokutu ve výši 3% z hodnoty Autorizované objednávky.

c) Prodávající si vyhrazuje právo zrušit Autorizaci Objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné, čí vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat a zaplatit Zboží. O tomto zrušení zašle prodávající informaci na emailovou adresu zákazníka, nebo toto sdělí písemně nebo telefonicky.


5. Cena a placení


Firma Ing. Milan Bouzek, Rolní 46, 322 00 Plzeň Květiny Ve Dvoře je plátcem DPH.

Ceny uvedené na webových stránkách jsou nabídkové ceny, které mohou být prodávajícím měněny s účinností ke dni provedení změny. Prodávající si vyhrazuje právo tiskových chyb a změny cen, v případě změny peněžních kurzů, výrazném nárůstu inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek u výrobců a ostatních dodavatelů Zboží. V případě změny ceny Zboží od Objednávky do Autorizace, prodávající informuje kupujícího o změně ceny a zruší autorizaci v případě, že kupující nesouhlasí se změnou ceny.

Není-li prodávající povinen podle smlouvy dodat Zboží v určitém místě, uskutečňuje se dodání zboží jeho předání prvnímu dopravci k přepravě pro kupujícího, jestliže smlouva stanoví odeslání zboží prodávajícím.


6. Dodací lhůta


a) Dodací lhůta začíná běžet ode dne Autorizace. V případě, že Zboží je na skladě prodávajícího, zavazuje se prodávající Zboží vyexpedovat a předat dopravci co nejdříve to okolnosti dovolí, tímto okamžikem se považuje zboží za dodané (Dodání Zboží). Lhůta pro Dodání Zboží bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo okolnostmi nezaviněnými prodávajícím. 

b) Dodací lhůta se považuje za splněnou včas, jestliže zboží bude připraveno k předání nejpozději poslední den sjednané nebo dodatečně sjednané dodací lhůty. Není-li prodávající schopen do 30 kalendářních dní Dodat Zboží, kupující má právo částečně nebo zcela od kupní smlouvy ustoupit bez jakýchkoliv dalších omezení nebo sankcí, prodávající je povinen vrátit bez zbytečného odkladu kupujícím uhrazenou kupní cenu na účet kupujícího.

c) Kupující nemůže žádat náhradu škody vzniklé nedodáním Zboží prodávajícím.

d) V případě vadné dodávky Zboží vinou přepravní služby nebo pošty, je kupující povinen uplatnit tuto reklamaci bez prodlení u přepravní služby nebo pošty.

e) Potvrzením převzetí Zboží nejsou dotčeny nároky kupujícího vyplývající ze skrytých vad dodaného zboží.

f) Prodávající nebo přepravní služba nejsou povinni kupujícímu Zboží předvést nebo instalovat.


7. Dopravní podmínky, poštovné


Kupní cena bude považována za zaplacenou připsáním celé kupní ceny Zboží na běžný účet prodávajícího, uhrazením v hotovosti prodávajícímu při osobním odběru, nebo přepravní společnosti (Česká pošta, DPD, DHL, PPL, TOPTRANS, atd.). V případě nedodržení splatnosti kupní ceny je kupující povinen zaplatit prodávajícímu úrok z prodlení z hodnoty včas nezaplacené kupní ceny ve výši 0,1 % za každý den prodlení. Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo ke Zboží až do úplného zaplacení kupní ceny. Zaplatil-li zákazník kupní cenu Zboží před zrušením aktualizace, je Prodávající povinen vrátit zákazníkovi zaplacenou kupní cenu bez zbytečného odkladu od okamžiku připsání na účet Prodávajícího na účet zákazníka.


Faktura vystavená na základě kupní smlouvy je současně daňovým dokladem. Převzetí zboží kupujícím je zásadně možné až po jeho úplném zaplacení, pokud není dohodnuto jinak.
K ceně zboží je připočítána cena dopravy.

Přehled možných způsobů a doručení zásilek  jsou dle váhové kategorie uvedeny při Objednávce:

Doručení - Česká pošta
Zásilka je odeslána jako Balík do ruky prostřednictvím České pošty. Doručení zboži do 24 hodin od expedice zboží. V případě nezastižení adresáta, bude zásilka uložena na pobočce České pošty dle odpovídajícího PSČ.

Osobní odběr
Prodejna Květiny Ve Dvoře, Pražská 5, 301 00  Plzeň

Doručení naší firmou


Po provedení objednávky vyčkejte na potvrzení a výzvu k provedení platby. Po dokončení nákupu  se zobrazí zálohová faktura se všemi náležitostmi pro bankovní převod. Platbu provádějte až po telefonickém potvrzení objednávky !! Zboží bude odesláno po připsání úhrady na náš bankovní účet.


Kupující je povinen Zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad to neprodleně oznámit přepravci.

Faktura a daňový doklad jsou pak přiloženy v označeném balíku.


8. Záruka, servis


Záruční doba začíná běžet ode dne předání Zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji Zboží kupujícím, je-li prodej Zboží předmětem podnikání kupujícího. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou 24 měsíců, není-li na zboží uvedeno jinak. Na použité zboží se vztahuje záruka v délce trvání 12 měsíců. Záruka se nevztahuje na vady zlevněného zboží - Bazar, jež byly důvodem poskytnutí slevy a jsou uvedeny při specifikaci Zboží. V případě použitého zlevněného zboží - Bazar se záruka nevztahuje na opotřebení odpovídající délce používání zlevněného zboží uvedeného u specifikace Zboží.

Zjistí-li kupující při převzetí Zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy písemně a doporučeně, bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží úplným vyplněním formuláře Prodávajícího (Reklamační list).

9. Závěrečná ustanovení


Tyto Obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání Objednávky tehdy, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto něco jiného. Stálý zákazník má právo odstoupit od smlouvy, dojde-li po podpisu smlouvy k podstatné změně Obchodních podmínek. Odešle-li Stálý zákazník objednávku po dni, v němž došlo ke změně podmínek, platí, že se změnou souhlasí. Odstoupení je účinné okamžikem jeho doručení prodávajícímu, nevztahuje se však na zásilku již předanou dopravci. Odesláním Objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení Obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání Objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny Zboží ( včetně příp. expedičních a dopravních nákladů) uvedenou v ceníku na internetové stránce, nebude-li v konkrétním případe prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou Objednávkou je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán. Účastníci se výslovně ve smyslu ustanovení § 262 odstavec 1 zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, v platném znění, dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl.

Je-li zákazníkem fyzická osoba, jež zboží prokazatelně nekupuje v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti, je takovýto zákazník oprávněn od smlouvy odstoupit bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění, v případě, že nepředáte spotřebiteli tyto informace písemně nebo jiným obdobným způsobem, prodlužuje se tato lhůta pro odstoupení na 3 měsíce od  převzetí plnění. Pokud jsou však informace řádně předány v jejím průběhu, dochází k ukončení 3 měsíční lhůty a od této doby začíná běžet lhůta 14-ti denní. V takovém případě se zavazuje zákazník uhradit provozovateli poplatky spojené s dodaním zboží. Právo vracení zboží je platné za předpokladu, že je zboží vráceno zpět čisté, kompletní a nejlépe zabalené v původním originálním balení !!  Odstoupí-li zákazník oprávněně od kupní smlouvy je povinen doručit zboží do sídla prodávajícího na své náklady do 5 dnů zboží s originálním obalem se vším dodaným příslušenstvím spolu s kopií dokladu o zaplacení zboží, originálem záručního listu.


OBCHODNÍ PODMÍNKY SPOLEČNOSTI

Společnost Ing.Milan Bouzek

se sídlem Rolní 196/46 322 00 Plzeň

identifikační číslo: 41649761

zapsané v obchodním rejstříku vedeném ………………, oddíl ………………, vložka ………………

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.zahradnictvi-plzen.cz



1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1.      Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti Ing.Milan Bouzek, se sídlem Rolní196/46 322 00 Plzeň, identifikační číslo: 41649761, zapsané v obchodním rejstříku vedeném ………………, oddíl ………………, vložka ……………… (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.zahradnictví-plzen.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2.      Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

1.3.      Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4.      Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.5.      Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.



2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

2.1.      Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). Kupující může provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

2.2.      Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

2.3.      Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

2.4.      Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.5.      rodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 5 let nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

2.6.      Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.



3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1.      Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2.      Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

3.3.      Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

3.4.      Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

3.4.1.    objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),

3.4.2.    způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a

3.4.3.    informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

V případě uvedení takové ceny, při níž je zjevné, že se jedná o chybu v psaní a číslech, není tato cena závazná a kupní smlouva není uzavřena.

3.5.      Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „ KOUPIT “. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

3.6.      Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

3.7.      Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

3.8.      Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.



4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1.      Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese Pražská 5 301 00 Plzeň;
v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 4925820287/0100, vedený u společnosti K.B. (dále jen „účet prodávajícího“);
bezhotovostně prostřednictvím platebního systému ………………;
bezhotovostně platební kartou;
prostřednictvím úvěru poskytnutého třetí osobou.

4.2.      Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

4.3.      Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.

4.4.      V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 5 dnů od uzavření kupní smlouvy.

4.5.      V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4.6.      Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

4.7.      Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

4.8.      Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

4.9.      Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.



5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

5.1.      Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

5.2.      Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího m.bouzek@zahradnictvi-plzen.cz.

5.3.      V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být kupujícím prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

5.4.      V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

5.5.      Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

5.6.      V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

5.7.      Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.



6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

6.1.      V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

6.2.      Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

6.3.      V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

6.4.      Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

6.5.      Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.



7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1.      Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

7.2.      Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

7.2.1.    má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

7.2.2.    se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

7.2.3.    zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

7.2.4.    je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

7.2.5.    zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

7.3.      Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

7.4.      Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

7.5.      Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.

7.6.      Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.



8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

8.1.      Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

8.2.      Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

8.3.      Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy m.bouzek@zahradnictvi-plzen.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

8.4.      K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

8.5.      Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

8.6.      Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

8.7.      Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.



9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1.      Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího. Více informací k takovému zpracování najdete www.zahradnictvi-plzen.cz



10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

10.1.      10.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.

10.2.      10.2. Volbou práva dle tohoto článku obchodních podmínek není spotřebitel zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

10.3.      10.3. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

10.4.     Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

10.5.      10.5. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

10.6.     Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování Pražská 5 301 00 Plzeň, adresa elektronické pošty m.bouzek@zahradnictvi-plzen.cz, telefon +420 604 266 053.


V Plzni dne 20.5.2018
………………